למרות שהשם שלהם עלול להיות מטעה, כאשר מדברים על כסאות בר הכוונה היא לכיסאות מוגבהים ולא לכיסאות רגילים ונמוכים המיועדים לישיבה ליד השולחן בפינת אוכל. בשנים האחרונות ישנה אופנה חדשה של התקנת שולחנות מוגבהים ורכישת כסאות בר למטבח של הבית.

אנשים רבים מוצאים יופי וחן רבים בתחושה ובמראה שמעניקים כסאות בר מעוצבים ושולחן גבוה במטבח ולכן יותר ויותר אנשים כיום מחליפים את השולחן הנמוך בשולחן בר גבוה. לעיתים קרובות אפילו אנשים משאירים את שניהם ונהנים משני העולמות. כך שבארוחה המשפחתית או בזמן אירוח חברים יושבים בפינת אוכל על שולחן וכסאות נמוכים וביום יום יושבים על יד הבר עם כסאות בר מעוצבים ונוחים. בדרך זאת הם יוצרים הפרדה בין חלל המטבח לבין החלל של פינת האוכל.

כסאות בר מעוצבים

 

גם כיסא בר יכול להיות מעוצב, יפה, אסתטי ומיוחד מאד מבחינת המראה שלו. כיום אפשר למצוא כסא בר מעוצב העשוי ממתכת בשילובים שונים של צבעים, עם או בלי ריפוד ובדגמים שונים שיכולים לכלול משענת גב, משענות ידיים או כזה שניתן להסתובב אתו ולרדת ממנו בצד השני. ישנם כסאות בר למטבח בעלי מדף תחתון להנחת הרגליים ויש כיום אפילו כסאות בר מעוצבים המתאימים במידות שלהם גם לילדים.

איך לבחור כיסא בר?

 

כמו כל פריט ריהוט אחר – גם כיסא בר צריך לבחור לאחר בחינה מדוקדקת הן של הייעוד והשימוש העתידי בכיסא והן תוך כדי התחשבות בסגנון העיצובי של כל המטבח. ישנם מטבחים שישיבה על כסאות בר לא יתאימו בהם ולכן צריך לבחון היטב את ההתאמה. כדאי להתייעץ עם איש מקצוע מהתחום שיוכל לסייע להבין מה יהיה הכי נכון ומתאים עבור המטבח שלכם.

 

בקל נוח תוכלו להתרשם ולבחור מתוך מגוון עשיר של כסאות בר למטבח במגוון דגמים, עיצובים וצבעים.