מחירים מיוחדים | ישירות מהיבואן

איזה שולחן מחשב מתאים לשימוש משרדי?

היום בכל סביבת עבודה או משרד יש מחשבים מסוג נייד או נייח. בכדי שנוכל למשוך שעות ארוכות מול מחשב והגוף שלנו לא יתעייף, חשוב לבחור בכיסא ושולחן נוחים איכותיים אחרת אנו עלולים לסבול מכאבים ומחושים בשל ישיבה ממושכת מול השולחן. מלבד הפגיעה באברים שונים בגוף שלנו, שולחן שהוא לא מיועד לישיבה ארוכה במשרד, עלול לפגוע ביעילות שלנו בעבודה.

יש היום מגוון של שולחנות מחשב מעוצבים ואיכותיים שמתאימים לשימוש משרדי. שולחן אמור להתאים את עצמו למקלדת, לאורך של המחשב, לכיסא עליו יושב העובד ולכל האביזרים הנלווים של המחשב. במאמר להלן נספק מספר טיפים על בחירה של שולחנות מחשב לשימוש במשרד.

סוגי שולחנות מחשב למשרד

יש המון סוגים של ריהוט משרדי ושולחנות מחשב בפרט, יש שולחן שולחנות מחומרי גלם שונים, בגוונים שונים, באורכים וגדלים, שולחן מחשב איכותי ומעוצב ושולחן מחשב פשוט ופרקטי, שולחן שהוא שילוב עם מדפים ופינות עבודה ועוד. ניתן היום גם להכין שולחנות מחשב בהתאמה אישית לפי הצרכים והטעם האישי. אם כך, אין ספק שהבחירות הן רבות, אך תוכלו לצמצם ולהגיע לשולחן האידיאלי על ידי הבנה של כל הצרכים המדויקים שלכם. ההבדל בין שולחן מחשב המיועד למשרד לבין זה המיועד לבית הוא לפני הכל גודל ואופי החלל ושעות העבודה שאנו נמצאים מול המחשב.

בבית אנחנו יושבים פחות שעות מול המחשב לעומת הישיבה במסגרת העבודה ולכן חשוב שהשולחן בעבודה יכיל את הגוף שלנו לשעות ארוכות ללא מאמץ. כמו כן, בעבודה אנחנו זקוקים להניח לצד המחשב עוד ציוד ומכשור, כשבבית נסתפק בשולחן שיכיל בעיקר את המחשב שלנו.

במה צריך להתמקד ברכישה של שולחן מחשב למשרד?

שולחן מחשב אמור להתאים לכל מי שלמעשה נוהג לשבת מולו. באם מדובר בסטודנט, תלמיד או עובד במשרד ועוד. את השולחן חשוב לסדר בצורה כזו שהוא יתאים לחלל של המשרד, כגון לשאר הריהוט והציוד שהוא מכיל לכיסא, לגודל החלל וכמובן לאדם שהולך להתיישב מולו. כדאי לחשוב מראש אם זקוקים שהשולחן יגיע עם מדף למקלדת או אולי שולחן מחשב עם מגירות בצד, מדף לכונן של המחשב באם מדובר במחשב נייח, או שולחן מחשב עם מדפים מעליו, כל אלה אופציות שחשוב שיילקחו בחשבון טרם לרכישה.

להתאים את הריהוט לסביבת העבודה

שולחן מחשב משרדי, מלבד היותו פרקטי, הוא גם פריט דומיננטי בחלל וחשוב שיראה מעוצב בהתאם לאופי המשרד. מומלץ שהשולחן יהיה מותאם לסביבת העבודה ולכלל הפריטים שקיימים בחדר, לחומרי הגלם, לגוונים של החלל במשרד וכו’. בשנים האחרונות יש מגמה לרכוש רהיטים ארגונומיים למשרדים, שולחנות אלה הם מתכווננים בצורה מכאנית לגוף האדם ולצרכים האישיים של כל אחד ויעילים לכל מיגור של כאבי גב או עורף שנגרמים כתוצאה מישיבה ממושכת ללא תנועה רבה.

https://www.kalnoach.co.il/wp-content/uploads/2024/01/שולחן-מנהל-דגם-מור-1.jpg

מאמרים נוספים

קל נוח ריהוט משרדי

איך בוחרים ריהוט משרדי נוח?

מתכננים רכישה של ריהוט משרדי? רוצים להבטיח לעצמכם פריטי ריהוט איכותיים אשר ישרתו אתכם לאורך

כסאות בר למטבחון היי טק

איך מוצאים ריהוט משרדי בלי לקרוע את הכיס?

משפצים או מחדשים את סביבת המשרד? מעוניינים לשדרג את סביבת העבודה המשרדית? זה הזמן למספר