מחירים מיוחדים | ישירות מהיבואן

איך לבחור כיסא מנהלים?

כיסא מנהלים משמש אנשים רבים ולא בהכרח רק מנהלים בכירים בחברות, אלה גם עובדים רגילים או אנשים שעובדים מהבית. אך לא רק, גם תלמידים ובני נוער היושבים שעות רבות מול מחשב זקוקים לכיסא מנהלים שיאפר להם לשבת בצורה נוחה וללמוד למבחנים או סתם לשבת מול מחשב, וזוהי הסיבה שכיסא מנהלים הפך להיות כיסא המותאם לכל אחד. אולם, כאשר מדובר בחירת כיסא משרדי הדבר חשוב פי כמה וכמה, כיוון שהעובד יושב שעות רבות על כסאו, ועבור מרבית העובדים המשרד הוא כמעין בית שני. לכן, על מנת לשמור על בריאות העובדים ולשפר את תפוקת העבודה שלהם, חשוב ביותר לרכוש עברם כיסאות נוחים שישרתו אותם בנאמנות בשגרת היום יום.

על מה חשוב לשים דגש בבחירת כיסא מנהלים:

הקימור של הכיסא: בעת בחירת כסא מנהלים, חפשו את הבליטה הנמצאת על גבי במשענת, באזור בו הכיסא פוגש את שקע הגב התחתון שהו באזור חוליות המותניים. אזר זה הוא רגיש, וכיסא שאינו בעל שקע יגרום ליושב עליו להעמיס את משקל הגב על המותניים. לעומת זאת, כיסא עם שקע יחזיק את משקל הגב ולא יגרום לכאבי גב בטווח הארוך והקצר.

אפשרות כיוונון הכיסאות : כיסא אשר ניתן כיוונון מאפשר ליושב עליו לבחור את התנוחה הרצויה על פי מבנה ופו. לכן, חשוב לוודא כי קיים כיוונון למשענת ולמושב שיאפשרו ליושב עליו לשנות את גובה הכיסא על פי הנוחות שלו. כמו כן, חשוב שיהיה גם כוונון במשענת הידיים.

אפשרות נדנוד הכיסא: כאשר משענת הגב מתנדנדת או מחליקה קדימה ואחורה על פי כוונון עם הידיות הנמצאות לרוב בצידי הכיסא, הדבר מאפשר עידוד של זרימת הדם. כמו כן, הנדנוד של הכיסא קדימה ואחורה יאפשרו למנוע את הקיבעון של הכיסא בעת ישיבה ממושכת על הכיסא.

 כיסא עם גלגלים: כיסא עם גלגלים יעיל עבור מזכירות או עובדים אשר זקוקים במהלך עבודתם לנוע ממקום למקום, כך שהם לא יצטרכו לקום מהכיסא בכל פעם כדי לקחת משהו מארונות משרד או מכוננית הנמצאות לידם. כמו כן, תפקיד הגלגלים לעודד תזוזה בשגרת העבודה.

סוג הריפוד של הכיסא: כיסא מנהלים חייב להיות בעל ריפוד קל ואוורירי המתאים לישיבה ממושכת, אך בד בבד עליו להיות סופג זיעה כדי לאפשר לעובד ישיבה נוחה. לכן, חשוב לבחור כיסא מנהלים המרופד בבד אוורירי כדי שתהיה סירקולציית אוויר. לעומת זאת, כיסאות מנהלים העשויים מבדים אטומים כדוגמת – פלסטיק או עור  יגרמו לעובדים להזיע. כמו כן, חשוב שהריפוד יהיה מספוג קשיח, כך הוא יחזיק למשך שנים רבות ויאפשרו לעובד נוחות בלתי מתפשרת. ישנם כאלה שיעדיפו כיסא מנהלים ללא ריפוד, כלומר מבד רשת מתוח היטב, שאלו כיסאות בעלי מראה יוקרתי יותר.

לא משנה איזה כסא מנהלים תבחרו, אנחנו בקל נוח נדאג לזמני אספקה מהירים ושירות מצוין.

צרו איתנו קשר 073-7597180

https://www.kalnoach.co.il/wp-content/uploads/2023/10/כסא-דגם-ליאור-מנהל.jpg

מאמרים נוספים

קל נוח ריהוט משרדי

איך בוחרים ריהוט משרדי נוח?

מתכננים רכישה של ריהוט משרדי? רוצים להבטיח לעצמכם פריטי ריהוט איכותיים אשר ישרתו אתכם לאורך

כסאות בר למטבחון היי טק

איך מוצאים ריהוט משרדי בלי לקרוע את הכיס?

משפצים או מחדשים את סביבת המשרד? מעוניינים לשדרג את סביבת העבודה המשרדית? זה הזמן למספר