מחירים מיוחדים | ישירות מהיבואן

איך לבחור רהיטים עבור משרד עורכי דין?

בשונה מכל משרד אחר, אחד הדברים שמשרד עורכי דין רוצה לשדר יותר מכל הוא אמינות. אנו רוצים שהלקוחות שלנו יתנו בנו את אמונם וירגישו שהגיעו למקום מכובד שישרת את צרכיהם בצורה הטובה ביותר. כיצד עושים זאת?

לצד מקצועיות בלתי מתפשרת, יחסי אנוש תקינים ויכולת משפטית מוכחת, חשוב לדאוג גם לנראות של המשרד. עיצוב משרד עורכי דין חייב להיעשות בשימוש ברהיטים המכובדים והאיכותיים ביותר, וזהו אחד מכרטיסי הביקור הבולטים שיש ללקוח מול המשרד – עוד לפני שעורך הדין החל במלאכתו המקצועית. אז איך עושים את זה נכון?

מה מבדיל משרד עורכי דין ממשרדים אחרים?

זה נכון שכל משרד המציע שירות רוצה לשדר אמינות ורצינות, אך בתחום עריכת הדין העניין הזה נחוץ שבעתיים. כעורכי דין, גורלם המשפטי של הלקוחות שלנו טמון בידיים שלנו. אנו רוצים לשדר עוצמה, אמת, מקצועיות בלתי מתפשרת ולהקנות למקום תחושה שתשדר ללקוח: כאן יש מי שיתמוך בך ויעזור לך. לא משנה אם מדובר במשרד גדול או קטן או במה הוא מתמחה. כשניגשים לתהליך של עיצוב משרד עורכי דין ובחירה של רהיטים למשרד עורכי דין חייבים לשדר את כל הדברים הללו – במבט אחד מהיר.

עיצוב משרד עו”ד – כך תעשו זאת נכון

בחירת חומר הגלם

ריהוט משרדי יכול להיות מכובד או מוזנח, מפואר או פשוט. במשרד עורכי דין, האפשרות הרווחת ביותר היא להשתמש בריהוט עשוי עץ או עור – גם משדר חמימות מחד, וגם משדר מכובדות מאידך.

יחידות אחסון

ככל משרד עורכי דין, ספרי החוק לסוגיהם הם מרכיב לא מבוטל בעבודה השוטפת, לצד תיקי הלקוחות החסויים. את שני הדברים הללו חייבים לאחסן ביחידות אחסון ייעודיות. בעוד שאת הספרים כדאי ורצוי לאחסן בשידה הגלויה לעין (ואין ספק שזה ישדר מראה מכובד ומקצועי), את תיקי הלקוחות החסויים נרצה לאחסן במקום נסתר – אך עם גישה נוחה. ניתן לבנות יחידות אחסון ייעודיות המורכבות ממגירות עמוקות במיוחד, שיכילו את תיקי הלקוחות השונים, את ארכיון המסמכים ועוד. לצד האחסון הפרקטי, ניתן להוסיף מדפים שונים ברחבי המשרד ועליהם לתלות תעודות מקצועיות וכן חפצי נוי דקורטיביים.

חדרי ישיבות וחדרי המתנה

מלבד חלל המשרד עצמו, חשוב לדאוג לנראות המתקדמת של החללים הנוספים ברחבי המשרד. רהיטי משרד המיועדים לחדרי ישיבות יכילו, לרוב, שולחן רחב ידיים המתאים למספר משתתפים גדול וכסאות מנהלים לכל היושבים סביבו. בחדר ההמתנה נרצה לשוות מראה נעים ומכובד, ולכן נבחר במערכת ישיבה נוחה, שולחן קפה נעים ומגזינים משפטיים מגוונים.

הניואנסים הללו אולי נראים זניחים – אך הם חשובים מאוד בבואכם להעניק רושם ראשוני ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. כדי לשדר אווירה מכובדת ומראה מקצועי – חשוב לדאוג לפרטים הקטנים והגדולים, ולוודא שהריהוט המשרדי תואם את הפרימה שלכם ואת מה שאתם רוצים לשדר דרכו.

https://www.kalnoach.co.il/wp-content/uploads/2023/12/קל-נוח-ריהוט-משרדי-6.jpg

מאמרים נוספים

קל נוח ריהוט משרדי

איך בוחרים ריהוט משרדי נוח?

מתכננים רכישה של ריהוט משרדי? רוצים להבטיח לעצמכם פריטי ריהוט איכותיים אשר ישרתו אתכם לאורך

כסאות בר למטבחון היי טק

איך מוצאים ריהוט משרדי בלי לקרוע את הכיס?

משפצים או מחדשים את סביבת המשרד? מעוניינים לשדרג את סביבת העבודה המשרדית? זה הזמן למספר