מחירים מיוחדים | ישירות מהיבואן

איך לבחור ריהוט למשרד כשעושים שיפוץ מקיף?

שיפוץ מקיף למשרד הוא דרך אפקטיבית מאוד לשדרג את העסק: הרבה מאוד מחקרים הוכיחו קשר הדוק בין סביבת עבודה מטופחת לבין הפרודוקטיביות של העובדים והעובדות, משרד מסוגנן תורם גם למיתוג, וישנה גם הגינות בסיסית – מעסיק שמצפה מעובדים לעבוד עבורו שעות רבות מדי יום מחויב לספק להם תנאים נוחים. אלה הם גם השיקולים העיקריים בתכנון השיפוץ, ובפרט בבחירת הריהוט למשרד.

שלב ראשון: מיפוי מפורט ומדויק של הצרכים

הבסיס לבחירת ריהוט משרד המתחדש הוא להבין מה בעצם אתם צריכים. בהתאם השלב הראשון יהיה מיפוי צרכים מפורט ועדכני: האם למשרד מגיעים לקוחות ולכן נדרשת עמדת קבלה? האם יש במשרד חדר ישיבות ואם כן מה מספר האנשים המקסימלי שצפוי להשתתף בישיבה? כמה שולחנות מנהלים נדרשים? כמה עמדות עבודה מסוגים אחרים? האם אתם מאחסנים במשרד קלסרים או ציוד משרדי ולכן זקוקים לארונות או לפתרונות אחסון אחרים? האם אחרי השיפוץ תרצו להציב כסאות בר למטבח? לאחר המיפוי, שחשוב להקדיש לו תשומת לב ראויה, תוכלו לערוך רשימה של כל הריהוט המשרדי הדרוש לכם, ולעבור לשלב הבא בבחירה.

שלב שני: אופי

לכל משרד יש אופי. ה”אישיות” נגזרת מהמאפיינים של העובדים והעובדות, ממהות העבודה שמתבצעת במשרד – וגם מהעיצוב שלו. ליתר דיוק, אם העיצוב לא מסונכרן עם המרכיבים האחרים של האופי, התוצאה תהיה תחושה לא נעימה. הריהוט משפיע באופן טבעי במידה ניכרת על העיצוב, ולכן השלב השני בבחירת הרהיטים למשרד במסגרת ביצוע של שיפוץ משרד בסטייל הוא אפיון העיצוב הרצוי. אם למשל אתם רוצים משרד צעיר ויצירתי, תוכלו לבחור רהיטים שחורגים מהסטנדרט המקובל, ולעומת זאת כשהמטרה היא לשדר מכובדות, כדאי להעדיף רהיטים מחומרי גלם כמו עץ ובגוונים כהים יחסית. דגש חשוב נוסף בכל מקרה הוא שפה עיצובית אחידה (שבמסגרתה יכולים להיות כמובן גם ניגודים מסוימים כדי להבליט קווי אופי ספציפיים).

שלב שלישי: נוחות

גם עבודה משרדית עשויה להיות תובענית מבחינה פיזית, בעיקר בגלל שיום העבודה נמשך 8-9 שעות ולפעמים אף יותר. כדי למנוע מאמץ יתר מצד העובדים והעובדות – מצב שעלול לפגוע בכושר הריכוז שלהם, במוטיבציה וגם בתפוקה ואפילו ברמת המחויבות למקום העבודה – חשוב להעדיף רהיטים נוחים. הידע הרב שהצטבר בתחום הארגונומיה מאפשר לתכנן ולייצר כסאות מחשב, כסאות מנהלים, כסאות לחדרי ישיבות וגם כסאות לאורחים שאפשר לשבת עליהם זמן רב בלי שייגרם נזק לגב. באופן דומה השולחנות הארגונומיים בנויים כך שניתן לשבת לצידם במשך שעות, לבצע את כל הפעולות הנחוצות במסגרת העבודה – ועדיין הגוף ירגיש רענן ונינוח.

שלב רביעי: חשיבה לטווח ארוך

הבסיס לבחירת הרהיטים למשרד כחלק משיפוץ יסודי הוא נוחות, אופי והתאמה מדויקת לצרכים. שיקולים משמעותיים נוספים הם תוצר של חשיבה לטווח ארוך. בפרט נדרשת עמידות מרבית, כדי שלא תצטרכו שוב לבחור רהיטים חדשים בעוד שנתיים, ועוד איכות חיונית בימינו היא גמישות – מומלץ לתכנן ולרהט את המשרד כך שאפשר יהיה לבצע שינויים במינימום מאמץ, וכך להתאים את החלל לכל צורך שייווצר בעתיד.

https://www.kalnoach.co.il/wp-content/uploads/2023/12/קל-נוח-ריהוט-משרדי-6.jpg

מאמרים נוספים

קל נוח ריהוט משרדי

איך בוחרים ריהוט משרדי נוח?

מתכננים רכישה של ריהוט משרדי? רוצים להבטיח לעצמכם פריטי ריהוט איכותיים אשר ישרתו אתכם לאורך

כסאות בר למטבחון היי טק

איך מוצאים ריהוט משרדי בלי לקרוע את הכיס?

משפצים או מחדשים את סביבת המשרד? מעוניינים לשדרג את סביבת העבודה המשרדית? זה הזמן למספר