מחירים מיוחדים | ישירות מהיבואן

איך להיפטר מהריהוט המשרדי הישן לפני שקונים חדש?

רכישת ריהוט משרדי חדש היא פעולה משתלמת במיוחד. שדרוג המשרד מגביר את הפרודוקטיביות אצל העובדים והעובדות, משום שסביבת עבודה מושקעת ומטופחת היא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על המוטיבציה. בנוסף שולחנות מסוגננים, עמדת קבלה מרשימה וכיסאות יפים תורמים למיתוג המשרד. באופן טבעי נדרשת תשומת לב רבה לבחירה מדויקת של כל הרהיטים החדשים – ולכן לפעמים ההחלטה מה לעשות עם הריהוט הישן נדחקת הצידה. מאחר שאי אפשר כמובן להשאיר את הריהוט שכבר לא משמש אתכם, הכנו עבורכם סקירה ממצה של כל הדרכים הקיימות להיפטר ממנו.

תרומה

דרך אפשרית אחת להיפטר מכיסאות שכבר ידעו ימים טובים יותר, שולחנות מיושנים וארונות שאין לכם צורך בהם יותר, היא לנסות לתרום אותם. חשוב לסייג: תרומה היא אופציה רלוונטית רק כשהריהוט במצב סביר – כיסא מתפרק שכל מי שיושב עליו עלול ליפול מן הסתם לא יסייע לאף אחד. לעומת זאת כשהרהיטים המשרדיים התבלו אבל הם עדיין תקינים, יש מי שעשוי להפיק מהם תועלת. למשל עמותה שמתקיימת על בסיס תרומות והתנדבות ומן הסתם התקציב שלה דל. מועדון נוער מאולתר שאין לו את המשאבים לקנות רהיטים חדשים הוא עוד דוגמה, ויש כמובן עוד.

עוד יתרון של הדרך הזו, מעבר לתחושה הטובה בזכות העזרה למי שידם אינה משגת, הוא בפן האקולוגי – שימוש מחדש (ReUse) הוא אחד מעקרונות הקיימות הבסיסיים.

מכירה

רהיטים משרדיים איכותיים מכל הסוגים ניתן גם לנסות למכור. אמנם במציאות שבה גם שולחנות איכותיים, כיסאות ארגונומיים מתקדמים, ארונות מתכת, מחיצות אקוסטיות, פינות המתנה מרשימות ושאר פריטי ריהוט משרדי חדשים נמכרים במחירים אטרקטיביים מאוד, הסיכוי למכור רהיטים יד 2 לא גבוה – אבל תמיד אפשר לנסות. חשוב להקפיד על הצעות מחיר תואמות למציאות הנ”ל וכמובן גם למצבם של הרהיטים השונים.

פינוי עצמי

אופציה אפשרית, אבל פחות מומלצת, וזאת עקב מספר סיבות: קודם כל, מדובר במאמץ פיזי לא מבוטל. שנית, פינוי ע”י אדם לא מיומן עלול להסתיים בפגיעה, עקב תנועה לא נכונה או עקב עומס יתר. בפרט יש לא מעט מקרים של כאבי גב לאחר ניסיון לפנות את כל הריהוט המשרדי הישן על-מנת לפנות מקום לחדש. הסיבה השלישית היא שאת כל הרהיטים הישנים חובה לפנות אך ורק לאתר פסולת מורשה, כך שמדובר בטרחה לא מועטה.

פינוי מקצועי

האופציה הרביעית היא פנייה אל חברת פינוי דירות ומשרדים. במקרה כזה נציגי החברה יגיעו אליכם למשרד ויבחנו את מצבם של הרהיטים השונים. בחלק מהמקרים, כשהציוד תקין, החברה עשויה להציע פינוי בחינם או בעלות סמלית, כשהרהיטים עצמם משמשים למעשה כתשלום. בכל מקרה בדרך זו תחסכו לעצמכם גם זמן יקר וגם טרחה מרובה, וכמובן לא תסתכנו שלא לצורך בפגיעה.

https://www.kalnoach.co.il/wp-content/uploads/2024/01/דלפק-פינתי-כולל-רוכב-ותאורה.jpg1_-scaled.jpg

מאמרים נוספים

קל נוח ריהוט משרדי

איך בוחרים ריהוט משרדי נוח?

מתכננים רכישה של ריהוט משרדי? רוצים להבטיח לעצמכם פריטי ריהוט איכותיים אשר ישרתו אתכם לאורך

כסאות בר למטבחון היי טק

איך מוצאים ריהוט משרדי בלי לקרוע את הכיס?

משפצים או מחדשים את סביבת המשרד? מעוניינים לשדרג את סביבת העבודה המשרדית? זה הזמן למספר