מחירים מיוחדים | ישירות מהיבואן

איך לעצב את המשרד בסטייל?

המשאב החשוב ביותר כיום בכמעט כל חברה, ברוב הענפים במשק, הוא ההון האנושי. ההבדל בין עובדים מוכשרים ומחויבים לבין עובדים שמגיעים לעבודה אבל לא באמת מתאמצים עשוי להיות דרמטי, ולכן מעסיקים חכמים מקדישים משאבים רבים לגיוס כוח אדם איכותי. משימה לא פחות חשובה היא שימור העובדים הטובים והעובדות המצוינות, ואחת הדרכים לכך היא יצירת סביבת עבודה מטופחת ונעימה. ההמלצות בעמוד זה יעזרו לכם להעניק למשרד סטייל מרשים שהוא כמובן מרכיב מרכזי בסביבת העבודה הרצויה.

קודם כל נוחות

סטייל לא חייב לבוא על חשבון נוחות, ולמעשה ההפך הוא הנכון. משרד מרשים הוא משרד שתוכנן כך שלעובדים ולעובדות יהיו תנאי עבודה אופטימליים. לדוגמה, כסא מחשב ארגונומי שומר על הגב ועל הבריאות של העובדים שמן הסתם יושבים מול מחשב במשך שעות רבות מדי יום, ומאחר שיש מגוון רחב של דגמים של כסאות כאלה, אפשר לוודא שהכיסאות במשרד שלכם יהיו גם מרשימים ויזואלית.

דוגמה נוספת לנוחות היא שולחנות רחבי ידיים, גם לחדרי הישיבות וגם לחללי העבודה השונים במשרד. הגוונים המומלצים הם צבעי העץ למיניהם (גם הבהירים וגם הכהים), שחור שמשדר מכובדות מקסימלית וגם האפורים זוכים לפופולריות רבה (בעיקר במשרדים שבהם הקירות למשל צבועים בצבע דומיננטי כמו אדום או סגול ונדרש איזון).

רושם ראשוני חיובי במיוחד

עוד דגש חשוב ביצירת משרד עם סטייל כובש הוא הרושם הראשוני. בפרט חשוב לייצר רושם חיובי מיד עם הכניסה למשרד כשמדובר על מקום שמגיעים אליו גם לקוחות. כשבוחרים דלפק קבלה כדאי להעדיף דגם עם מראה ייחודי, למשל כזה שמשלב צבעים שונים או כזה שמשולבת בו זכוכית, ועוד המלצה היא להעדיף דלפקים עם קווים ישרים ונקיים שמשדרים רצינות. כשישנו אזור המתנה, אל תתפשרו על נוחות הכורסאות והספות – גם אם ברוב שעות היום אף אחד לא יושב עליהן, עדיין יש להן השפעה עצומה על התחושות שנוצרות אצל מי שמגיע למשרד.

חלונות מסוגננים

הריהוט במשרד זוכה באופן טבעי לרוב תשומת הלב, אבל כדאי לנצל את ההזדמנות של מתיחת הפנים לחלל ולשדרג גם את החלונות. בפרט, מומלצים חלונות בלגיים מאלומיניום – שילוב מושלם של פרקטיות ואסתטיות. האלומיניום מספק את החלק הפרקטי, בזכות החוסן הרב שלו, העמידות למים ולחות, אריכות הימים והמחיר המשתלם (בגלל שנוח מאוד לעבוד עם המתכת הזו). היופי מושג בכות ה”בלגיות” – חלון בלגי הוא חלון שבנוסף למסגרת החיצונית כולל גם חלוקה פנימית שמאפשרת ליצור צורות גאומטריות מעניינות, לשלב זכוכיות בגוונים שונים ובאופן כללי להפוך את החלון למיוחד ומעניין.

מחיצות אקוסטיות אסתטיות

טיפ נוסף בדרך למשרד מסוגנן שמספק נחת רבה לכל העובדים ולכל העובדות רלוונטי למקומות שבנויים במתכונת של אופן ספייס. עבודה בחלל משותף עלולה להתאפיין במטרד רעש של ממש, ולכן נדרשת התקנת מחיצות אקוסטיות. מחיצות אלה תורמות גם לתחושת הפרטיות המינימלית שכל אחד ואחת מאיתנו מחפשים בכל מקום, כולל בזמן העבודה. את המחיצות כדאי לנצל גם לטובת שדרוג הנראות של המשרד – מחיצות בגוון אדום או ירוק, צבע עץ או סגול, מוסיפות צבע ומבליטות את ההפרדה הנחוצה, ולכן התועלת מהן מרובה.

https://www.kalnoach.co.il/wp-content/uploads/2023/10/כסא-דגם-שרון-1.jpg

מאמרים נוספים

קל נוח ריהוט משרדי

איך בוחרים ריהוט משרדי נוח?

מתכננים רכישה של ריהוט משרדי? רוצים להבטיח לעצמכם פריטי ריהוט איכותיים אשר ישרתו אתכם לאורך

כסאות בר למטבחון היי טק

איך מוצאים ריהוט משרדי בלי לקרוע את הכיס?

משפצים או מחדשים את סביבת המשרד? מעוניינים לשדרג את סביבת העבודה המשרדית? זה הזמן למספר