מחירים מיוחדים | ישירות מהיבואן

איך לשדרג את סביבת המשרד?

עיצוב פנים של משרד הוא משימה לא פשוטה אלא מאתגרת מאד. חשוב מאד לקחת בחשבון לא מעט פרמטרים ובכללם הנוחות של העובדים, היעילות וההיגיון שבסידור וארגון המשרד ובחירה מושכלת של הריהוט המשרדי. כל בעל משרד רוצה שהעיצוב ישקף את מה שהוא מאמין בו ואת העקרונות שעל פיהם המשרד מתנהל, בעיקר אם מדובר במשרד שמגיעים אליו אורחים או לקוחות והוא מעוניין שמסרים של שירות, אדיבות ומקצועיות יבואו לידי ביטוי בכל חלק או אזור של המשרד. זו הסיבה שעיצוב משרד או שדרוג של עיצוב קיים חייבים להתבצע תוך השקעת מחשבה רבה.

לריהוט המשרדי שייבחר יש תפקידים רבים. ראשית, צריך שיהיו אלה פריטי ריהוט שמתאימים לאופי העיסוק במשרד, שיהיו נוחים לשהייה, עמידה או ישיבה ממושכות אתם או עליהם, יהיו עמידים ועשויים מחומרי גלם איכותיים וכל זאת – בנוסף להיות מעוצבים ברוח המשרד כולו ויפים על פי ההעדפות והטעם האישי של בעל המשרד או מי שאמון מטעמו על העיצוב הכולל. שולחנות עבודה, כסאות משרדיים, עמדות עבודה המתאימות להנחת מחשבים נייחים או ניידים, עמדת קבלה ואפילו הריהוט באוזר הקפה. כל אלה ביחד יספקו את התמונה המלאה ואת העיצוב הכולל המרשים והמיוחד.

שדרוג סביבת המשרד באמצעות ריהוט גן למרפסת

למשרדים רבים יש חלק נוסף – חיצוני. מרפסת או טרסה שאליהם יכולים העובדים לצאת ושם הם ימצאו את האוורור הדרוש, שם יוכלו לחלץ עצמות, לשנות במעט את התפאורה שסביבם, לקבל מעט שקט ושלווה לבד, לנהל שיחה אישית או לעשן. מכאן שגם את החלק החיצוני צריך לעצב וכמובן שמדובר בפריטי ריהוט שונים שאינם מתאימים לחלקו הפנימי של המשרד.

חשוב מאד שריהוט גן יהיה כזה המתאים למיקום בחוץ, כלומר עשוי מחומרי גלם שיכולים לעמוד בתנאי מזג אוויר כמו רוחות ו/או גשמים מבלי שייגרם נזק בלתי הפיך. חשוב להצטייד מבעוד מועד בכיסויים לריהוט על מנת להגן עליו ככל האפשר וכך לבטח פריטי הריהוט יאריכו ימים.

אמנם רהיטי חוץ ופנים שונים זה מזה באופן מהותי, אך למרות זאת עדיין אפשר למצוא פריטי ריהוט משני סוגים אלה שיהיו תואמים זה לזה ויהיה קל להבחין שמדובר באותו המשרד ובאותו סגנון עיצובי. השוני ביניהם כאמור יהיה בחומרי הגלם ובעובדה שריהוט הפנים יוכל להיות מרופד או עדין יותר, בעוד זה שימוקם במרפסת יהיה מסיבי, חזק ועמיד הרבה יותר. כאשר שני חלקי המשרד יהיו תואמים יהיה נעים לשהות במשרד.

https://www.kalnoach.co.il/wp-content/uploads/2023/10/OSHRI-GONEN-16.07.23_HEDERA-62-scaled.jpg

מאמרים נוספים

קל נוח ריהוט משרדי

איך בוחרים ריהוט משרדי נוח?

מתכננים רכישה של ריהוט משרדי? רוצים להבטיח לעצמכם פריטי ריהוט איכותיים אשר ישרתו אתכם לאורך

כסאות בר למטבחון היי טק

איך מוצאים ריהוט משרדי בלי לקרוע את הכיס?

משפצים או מחדשים את סביבת המשרד? מעוניינים לשדרג את סביבת העבודה המשרדית? זה הזמן למספר