מחירים מיוחדים | ישירות מהיבואן

איך עיצוב משרדים משפיע על איכות העבודה?

הריכוז, התפוקה והיצירתיות של צוות המשרד, הם פקטורים חשובים ומשמעותיים לאיכות העבודה ולשיתוף הפעולה. המאמר יבחן כיצד עיצוב המשרד משפיע על איכות עבודה גבוהה ועל התגבשות צוות נאמן ומסור.

אכפת לנו מהעובדים

כאשר משרד פעיל רוצה להפיק רווחים ותשואות בראש ובראשונה עליו להתאים את המשרד לצרכיו ולצרכי העובדים וליצור אווירה וסביבת עבודה נוחה ונעימה. את כל זאת ניתן להשיג על ידי עיצוב מתקדם וחדשני עם ריהוט מסוגנן ואיכותי.
עיצוב משרדים הנעשה באמצעות מעצבת פנים על פי מטרות העסק וקידומו יתרום להמשך קיומו של העסק ולהצלחתו. לפיכך, מעצבת משרדים המקשיבה לצרכי העובדים ומנהל העסק יכולה לעשות חשיבה משותפת ולהביא לתוצאות טובות באמצעות ריהוט משרדי, אביזרים ואלמנטים שונים.

כאשר משרד מעוצב בצורה נוחה ויעילה, העובדים מרגישים שלהנהלה אכפת מהם ומהנוחות שלהם. שילוב של כיסאות משרדיים אורתופדיים, כיסאות מחשב נוחים, שולחנות משרדיים איכותיים ונוחים, שולחן מחשב ושידות יוכיחו כוונה זו. ולכן ריהוט משרד מושקע ומעוצב ישפיעו על העובדים באופן אופטימלי.

עיצוב יוקרתי לא רק למנהלים

בעבר עיצוב משרד מודרני עם שולחן משרדי מעוצב וכיסא מנהלים היו מיועדים למנהלים ואילו שאר העובדים השתמשו בריהוט מינימליסטי. היום ההבדלים הצטמצמו וההבדלים בריהוט של המנהלים ושאר הצוות השתנו. עיצוב משרד הפך להיות משהו יותר חדשני ושמיש. למשל שימוש בכיסאות בר מעוצבים מחומרי גלם שונים בדלפק הקבלה או בפינת הקפה של המשרד, שימוש בספות ושולחן סלוני במתחם ההמתנה, שולחן סנוקר או מכשירי כושר בחדר מנוחה להפגת מתחים ולהירגעות. שולחן ישיבות מעוצב לפגישות צוות וישיבות עם שותפים עסקיים ולקוחות ועוד. גם במשרד עם עמדות לעובדים ניתן לייצר סביבה חדשנית ושמחה על ידי הוספת דקורציה, תמונות, עציצים וכד’ הממקדים את החשיבה ולעשות שימוש בצבעים חמים ובהירים.

חדשנות מעודדת תפוקה

בעבר לאנשי המשרד היו תאים משרדיים פרטיים שבם הסתגרו ועבדו. כיום הגישה שונה והחלל הפך להיות חלל משותף בו עובדים בשיתוף פעולה ומפרים אחד את השני. ניתן לראות גם חלל עם מחיצות שקופות ששומרות על מקום מרווח ופתוח ועם זאת מעניקות פרטיות. בעבר גם העיצוב היה משעמם ואפור וכיום משלבים ביותר משרדים צמחייה, אלמנטים מהטבע ויותר אור שמש התורמים לתפוקת העבודה. העיצוב זורם יותר עם אלמנטים ממתכת בזוויות ובצורות גאומטריות ומעניק חדשנות וייחודיות. הוספת קטורת, נרות ריחניים, אור שמש ומיקום העמדות מול הנוף גם יביאו לתוצאות דומות.

בתחום ההייטק לדוגמא עיצבו מתחמים וחדרים לא רק של פינות רגיעה או פינות קפה, אלא גם חדרים אחרים כמו: חדר מוסיקה, פינג פונג, חדר כושר ואפילו בר.

לסיכום

באמצעות העיצוב אולי יהיו עובדים שאף ירצו לעבור ולגור במשרד, אך בכל מקרה הם יהפכו למקצועיים יותר, נאמנים, יעבדו בשיתוף פעולה ויביאו לתוצאות גבוהות בתפוקת העבודה ובאיכותה.

https://www.kalnoach.co.il/wp-content/uploads/2024/01/שולחן-קוויאר-1-scaled.jpg

מאמרים נוספים

קל נוח ריהוט משרדי

איך בוחרים ריהוט משרדי נוח?

מתכננים רכישה של ריהוט משרדי? רוצים להבטיח לעצמכם פריטי ריהוט איכותיים אשר ישרתו אתכם לאורך

כסאות בר למטבחון היי טק

איך מוצאים ריהוט משרדי בלי לקרוע את הכיס?

משפצים או מחדשים את סביבת המשרד? מעוניינים לשדרג את סביבת העבודה המשרדית? זה הזמן למספר