מחירים מיוחדים | ישירות מהיבואן

הטרנדים הלוהטים בשנת 2021 בתחום הריהוט המשרדי

עיצוב המשרד המודרני והתאמה שלו לאופי העבודה בעידן החדש, הוא נושא שרבים עוסקים בו באינטנסיביות רבה. שנת 2021 מהווה תקופת מעבר בין המבנה הישן והמוכר של המשרד, לבין מבנה חדש שלו, מודולרי ומינימליסטי, שבו התפקידים המסורתיים של כל אחד מהעובדים במשרד משתנים – תפקידים ישנים נעלמים ותפקידים חדשים מופיעים. מה הקשר בין השינויים בתפקידים המסורתיים של המשרד, לבין הטרנדים הלוהטים בשנת 2021 בתחום הריהוט המשרדי? מה חדש בתחום הריהוט המשרדי? מה חדש בתחום השולחנות המשרדיים והכיסאות בפרט ומה השתנה בסביבת המשרד בכלל?

ריהוט למשרד וכיצד הוא מושפע משינויי התפקידים בו

ריהוט למשרד משקף את התפקידים והפונקציות השונות בו. בעבר הלא רחוק, ריהוט משרדי ביטא את ההיררכיה בתוך המשרד. ריהוט משרדי יוקרתי היה מנת חלקם של המנהלים, או החלקים במשרד שהיו “ייעודיים”, כלומר שאליהם הגיעו הלקוחות הפוטנציאליים של העסק. מנגד, רהיטי משרד שהוא פשוט ומינימליסטי יותר, הצביע על מקומם של המשתמשים בו בהיררכיה. נכון להיום יש נטייה להצניע את ההבדלים, מה שגורם להצבה של רהיטים למשרד שאינם מצביעים על הבדלים מהותיים בין בעלי התפקידים.

בנוסף, ההיררכיה במשרד המודרני השתנתה ואתו גם הנושא של עיצוב משרדים. אין היררכיה מלמעלה למטה, אלא היררכיה שהיא שטוחה, כשכל בעלי התפקידים השונים ברמה פחות או יותר שווה. הטלפנית של פעם אחראית על הזנת מידע וטיוב שלו, הפקידה של פעם אחראית על קליטה ושחרור של סחורות באמצעות הקלדת חשבוניות ואת הפגישות קובע, בדרך כלל, המנהל עבור עצמו. שולחן מחשב וכן כיסא מחשב איכותי ונוח, חשובים הרבה יותר מאשר שולחן מנהלים מהודר, שהפונקציה שלו כבר מזמן עברה מהעולם והוא תופס מקום חשוב במשרד. רבים ממשרדי ההייטק, החליפו את שולחן המנהלים בשולחן סנוקר.

רהיטים למשרדים ומה התחדש בהם בשנים האחרונות

נכון לשנת 2021, הנטייה הכללית בקרב בעלי עסקים, חברות הייטק וכיוצא באלה עסקים, הינה להזמין עבור המשרד ריהוט מינימליסטי מצד אחד, אבל נוח מאד מצד שני. גם העובד הפשוט יקבל כורסה נוחה, כיון שכך הוא יהיה אפקטיבי יותר. לא עוד מותרות רק למנהלים, אלא חלוקת המותרות עם העובדים, במטרה לסייע להם להגדיל את הפרודוקטיביות שלהם. רהיטים למשרדים נכון להיום נועדו פחות לשם עשיית רושם, ויותר להפקת תועלת המקסימלית לעסק שלך.

אם יש לך עניין ברכישת ציוד וריהוט למשרד, זה המקום הנכון עבורך. חברת קל נוח ריהוט משרדי, מתמחה בהתאמה ומכירה של ריהוט משרדי איכותי בהתאמה לדרישות ולצרכים של המשתמשים. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד חשוב לשיפור המראה והנוחות של הפעילות במשרד. אנשי המקצוע שלנו יזהו את הצרכים ואת ההעדפות שלך ויתאימו עבורך את הציוד באופן המדויק והמושכל ביותר. זאת, במטרה לייעל ולשפר ככל האפשר את התוצאות העסקיות בעסק שלך.

https://www.kalnoach.co.il/wp-content/uploads/2023/09/banner-slide-1.png

מאמרים נוספים

קל נוח ריהוט משרדי

איך בוחרים ריהוט משרדי נוח?

מתכננים רכישה של ריהוט משרדי? רוצים להבטיח לעצמכם פריטי ריהוט איכותיים אשר ישרתו אתכם לאורך

כסאות בר למטבחון היי טק

איך מוצאים ריהוט משרדי בלי לקרוע את הכיס?

משפצים או מחדשים את סביבת המשרד? מעוניינים לשדרג את סביבת העבודה המשרדית? זה הזמן למספר