מחירים מיוחדים | ישירות מהיבואן

חידושים בתחום הריהוט המשרדי – 2018

בעוד שבעבר בעלי עסקים רבים לא ייחסו חשיבות גדולה לעיצוב המשרד, ומרבית המשרדים היו נראים די אותו דבר, בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בתחום זה. אולי בגלל ה”פנג שוואי” שהפך פופולארי בזמן האחרון, אולי בשל כניסתם של מרחבי עבודה משותפים לעולם העסקים, ואולי דווקא בגלל פתיחתם של חברות סטארט-אפ רבות בשנים האחרונות הידועות בעיצובן החדשני והייחודי. לא משנה מהי הסיבה לכך, העובדה היא כי אכן חל שינוי מבורך. רוצים לדעת מהם החידושים בתחום הריהוט המשרדי ב-2018, ולוודא שהמשרדים שלכם מעודכנים בטרנדים החמים ביותר? כל הפרטים, מיד.

צבעוניות המשרד

אם בעבר מרבית המשרדים היו מעוצבים בסגנון משרד עורכי דין, שעיקר צבעיו כהים (שחור/ונגה) וחדגוניים, מתוך ניסיון לשדר “אלגנטיות”, הרי שהיום בעלי עסקים רבים השכילו להבין שבחירה בריהוט בהיר, בגווני לבן, שמנת או חום טבעי, מעניקים תחושה של אלגנטיות רבה אף יותר, ואפילו מעניקים יתרונות נוספים: הם מעניקים תחושת מרחב, משרים תחושת רוגע ונועם, ומספקים אנרגיות חיוביות. ישנם אף משרדים (בעיקר בתחום ההייטק) שאינם מסתפקים רק בצבעים בהירים ומוארים, ומעדיפים דווקא לשלב במשרד כל מיני אלמנטים, ציוד משרדי וריהוט בגוונים צבעוניים, כגון: כתום, ירוק או צהוב, המעניקים טאצ’ שובב וייחודי למשרד, שבהחלט תורם לאווירה שמחה, צעירה ו”חיה”.

מעבר לחללי עבודה משותפים – OPEN SPACE

בעבר, מרבית המשרדים היו מחולקים לחדרים קטנים, כך שלכל עובד היה חדר משלו, או לפחות למנהלים, וניתן היה למצוא חללי עבודה משותפים בעיקר במרכזי שירות ובעסקים המעניקים שירותי תמיכה ומכירה. לעומת זאת, כיום, הנטייה היא לעבור לחללי עבודה גדולים ומשותפים, המאפשרים לבעלי עסקים לנצל טוב יותר את שטח המשרד, להגדיל את האינטראקציה בין העובדים, לאפשר להם להחליף רעיונות זה עם זה, להיות מעודכנים יחד בזמן אמת בעדכונים וחדשות, ולהרגיש תחושת שייכות וקירבה במקום העבודה. מכיוון שלמרות הרצון ליצור חלל גדול ומשותף לכלל העובדים וגם למנהלים, עדיין העובדים זקוקים למעט פרטיות ולשקט יחסי שיאפשר להם להתרכז בעבודתם, ניתן כיום למצוא מגוון מחיצות אקוסטיות, המאפשרות לעובד ליהנות מפרטיות מסוימת והפרדה מינימלית, ולצד זאת להרגיש תחושת שייכות והנאה.

בחירה בריהוט ארגונומי

כיום, בשל העובדה שמרבית העובדים מבצעים את עבודתם בישיבה ממושכת מול מחשב, קיימת הבנה כי יש לדאוג לבריאותו של העובד ולאפשר לו תנאים אופטימאליים שימזערו כאבי גב, צוואר וכתפיים ויעניקו לו תחושת נוחות מקסימלית. בעוד שבעבר מרבית המשרדים העדיפו לרכוש כיסאות מנהלים מעור, או כיסאות משרד ללא גלגלים או אפשרויות כוונון, המעניקים מראה יוקרתי ואלגנטי, כיום אנו רואים מעבר לכיסאות עבודה ארגונומיים, נוחים, המאפשרים התאמה טובה יותר לכל עובד (תודות לאפשרויות כוונון, נדנוד ושינוי זווית), העשויים מבדים נושמים ומאווררים, ומספקים לעובד תחושת נוחות מרבית לאורך כל שעות היום. באופן דומה, ניתן למצוא כיום מגוון שולחנות עבודה וריהוט משרדי משלים, המאפשרים התאמה טובה יותר עבור העובדים.

https://www.kalnoach.co.il/wp-content/uploads/2023/12/קל-נוח-ריהוט-משרדי-7.jpg

מאמרים נוספים

קל נוח ריהוט משרדי

איך בוחרים ריהוט משרדי נוח?

מתכננים רכישה של ריהוט משרדי? רוצים להבטיח לעצמכם פריטי ריהוט איכותיים אשר ישרתו אתכם לאורך

כסאות בר למטבחון היי טק

איך מוצאים ריהוט משרדי בלי לקרוע את הכיס?

משפצים או מחדשים את סביבת המשרד? מעוניינים לשדרג את סביבת העבודה המשרדית? זה הזמן למספר