מחירים מיוחדים | ישירות מהיבואן

כך תשדרגו את המשרד באמצעות כסאות בר

כסאות בר למטבח הם כבר מזמן אמצעי ישיבה דקורטיבי לסביבת המגורים וזה הזמן לשדרג באמצעותם גם את סביבת המשרד. כל מה שצריך לדעת על שדרוג סביבת העבודה באמצעות כסאות בר מעוצבים בכתבה שלפניכם.

כסאות בר מעוצבים לסביבת העבודה יכולים להתאים לכל סוגי המשרדים בהם מתקיימת פעילות ישיבה משותפת מעבר לחללי העבודה המסורתיים. כסאות בר המיוצרים מחומרי גלם שונים כגון: פלסטיק קשיח, עץ, אלומיניום ועוד, יכולים להוות עבורכם אמצעי ישיבה דקורטיבי ומרשים בפינות הישיבה המשותפות בשטח המשרד. כאשר בין יתר החללים בהם ניתן להציב כיסא בר מעוצב תוכלו למצוא את: דלפקי הקבלה במשרדים בהם מתקיימת קבלת קהל, כסאות בר למטבח המשרדי המוצבים ליד דלפקי האוכל במשרדים בהם מוקצה שטח ייעודי לטובת קיומם של ארוחות עובדים במהלך שעות העבודה וחללים נוספים המיועדים מראש לצרכי ישיבה “בלתי פורמאלית” של לקוחות, קולגות ועובדים מסביב לשולחן.

עיצוב הסביבה המשרדית

הצבתם של כסאות בר בחללים השונים שאת חלקם ציינו בסעיף הקודם, יכולים לתרום רבות לסביבת העבודה המשרדית בהיבט העיצובי והתדמיתי כאחד. בהיבט העיצובי, כיסא בר מוסיף ערך עיצובי לכל חלל וביכולתם לייחד את החלל גם במידה ובחרתם להציב שולחן קפה עגול במימדים קטנים בתוך המשרד ומסביבו מספר כסאות בר מעוצבים ומוגבהים.

בהיבט התדמיתי, הצבתן של פינות ישיבה עם כסאות בר, מאפשרת לכם להעביר מסר לא מילולי לקהל הלקוחות הפוקד את המשרד בכל הנוגע להיותכם “טרנדיים” ומעודכנים. תחשבו על כך לרגע, לקוח נכנס למשרדכם ובמקום לנהל איתו שיחת עסקים פורמאלית כאשר אתם יושבים מצידו האחד של השולחן והוא בצידו האחר, אתם מושיבים אותו לצידכם על גבי כיסא בר מוגבה מסביב לשולחן הקפה.

סוגים של כסאות בר לסביבה המשרדית

בדומה לקולקציה של כיסא בר המיועד לסביבת המגורים, גם הקולקציה של כסאות בר המיועדים לסביבה המשרדית כוללת בתוכה היצע הולך וגדל של כסאות בר מעוצבים ופונקציונאליים כאחד. כסאות אלו כוללים בין היתר; כסאות עץ מלא כבדי משקל המתאפיינים במראה כפרי ויוקרתי. כסאות מאלומיניום הידוע כחומר גלם קל יותר המתאפיין בעמידות לאורך שנים. זאת לצד דגמי כסאות בר מעוצבים המשלבים בתוכם ריפודי בד או עור, משענות תמיכה לגב, מתקן ייעודי להצבת הרגליים במהלך הישיבה על גביהם, כסאות מתכווננים המגיעים עם מנגנון כוונון להתאמת גובה הישיבה הרצוי ועוד מגוון רחב של דגמי כסאות בר מעוצבים ופונקציונאליים המותאמים לכל סגנון עיצובי בו בחרתם לעצב את פינת הישיבה במשרד שלכם.

https://www.kalnoach.co.il/wp-content/uploads/2024/04/‏‏FB_IMG_1689924069955-עותק-2.jpg

מאמרים נוספים

קל נוח ריהוט משרדי

איך בוחרים ריהוט משרדי נוח?

מתכננים רכישה של ריהוט משרדי? רוצים להבטיח לעצמכם פריטי ריהוט איכותיים אשר ישרתו אתכם לאורך

כסאות בר למטבחון היי טק

איך מוצאים ריהוט משרדי בלי לקרוע את הכיס?

משפצים או מחדשים את סביבת המשרד? מעוניינים לשדרג את סביבת העבודה המשרדית? זה הזמן למספר