מחירים מיוחדים | ישירות מהיבואן

מהם שולחנות מתקפלים?

כל משרד שואף לסביבת עבודה דינאמית, מעוצבת והכי חשוב נוחה עבור העובדים שלו. הלקוחות שנכנסים למשרדים מתרשמים בעיקר מהעיצוב, מאיכות הריהוט והסדר שמשתרר במשרד, בעוד שהעובדים ששוהים זמן ממושך, צריכים ליהנות מסביבת עבודה נוחה, יעילה ואיכותית.

במשרדים רבים יש לכל עובד את עמדת העבודה שלו, השולחן והכיסא שעליו הוא יושב ועומל במשך היום. לעיתים בשל חוסר במקום ואילוצי חלל העבודה, יש שני עובדים על שולחן אחד ארוך וקיימים עוד מגוון רעיונות יצירתיים שמאפשרים סביבת עבודה נוחה עבור כולם. אך לעיתים יש צורך בשימוש של שולחן מתקפל למשרד שמאפשר עוד פינת עבודה לשעת הצורך או לזמן מוקצב וכך הוא לא תופס מקום בחלל בשגרת היום ומאוחסן במקום נוח עד שיש בו צורך שוב.

שולחן מתקפל

בכל שימוש או סיטואציה שקיים צורך בשולחן נוסף בחלל קטן ומצומצם, ניתן לחשוב על שולחן קל שהוא יכול להתקפל ואפשר גם לאחסן אותו בקלות. יש היום מגוון רחב של סוגי שולחנות מתקפלים, שיכולים להוות שימוש במצבים שונים, בתנאי מזג שונים ובכל מקום שנזדקק להם. השולחנות הללו מאוד קלים ונוחים לנשיאה, הם מגיעים במגוון של דגמים, גוונים ואחד היתרונות שלהם הוא הקיפול מהנוח והפשוט, וכשאין בהם שימוש ניתן לאחסן אותם ולפנות את החלל.

מדוע ניתן לעשות בשולחן מתקפל במשרד?

אחת הסיבות שניתן לעשות שימוש יעיל במשרד הוא על מנת לחסוך מקום. לא תמיד יש צורך בעמדת מחשב נוספת ולעיתים צריכות להיערך פגישות עבודה ונאלצים לפנות עמדה. שולחן מתקפל הוא פתרון אידיאלי. הוא נוח ובקלות ניתן להעמיד אותו ולהניח עליו בבטחה מחשב ולאייש אותו ברגע. שימוש נוסף שאפשר לעשות באמצעות שולחנות מתקפלים הוא עבור ציוד שרוצים להניח עליו לזמן מוגבל עד שמפנים אותו. שולחנות מתקפלים נוחים גם להרמה פשוטה וקלה וכך אפשר להוציא אותם לחצר או לגג של המשרד, שולחן מתקפל הוא אידיאלי במשרד נועד גם לצורך הרמת כוסית במשרד עבור העובדים, לרגל מאורע של אחד העובדים, חג, מועד וכו’.

פתרון יעיל בכל מקום

שולחנות מתקפלים הם פתרון יעיל ונוח בכל בית ומשרד, הם מהווים מענה גם עבור ישיבות של צוות גדול של עובדים שרוצים להתכנס יחד בשולחן אחד ארוך ובסיום המפגש לקפל אותו כדי לפנות שוב את החלל. פותחים את השולחן באמצעות רגליים מתקפלות לשולחן ומעמידים אותו בבטחה וכך ניתן לארח ולערוך מפגשים שמצריכים מחשבים ניידים או כיבוד.

השולחנות הללו מגיעים במגוון של אפשרויות, צורות וגדלים. יש שולחנות שהם עגולים ויש ארוכים. מנגנון הקיפול הוא קל ובטיחותי וכשסיימו את שימושם הם יכולים להיצמד ולהסתתר במקומות רבים בחלל. אפשר להצמיד אותם לדפנות הקיר, במחסן ובכל מקום אחר כשהם מקופלים ולא תופסים נפח.

https://www.kalnoach.co.il/wp-content/uploads/2024/04/שולחן-רגל-X-פלטה-17.jpg

מאמרים נוספים

קל נוח ריהוט משרדי

איך בוחרים ריהוט משרדי נוח?

מתכננים רכישה של ריהוט משרדי? רוצים להבטיח לעצמכם פריטי ריהוט איכותיים אשר ישרתו אתכם לאורך

כסאות בר למטבחון היי טק

איך מוצאים ריהוט משרדי בלי לקרוע את הכיס?

משפצים או מחדשים את סביבת המשרד? מעוניינים לשדרג את סביבת העבודה המשרדית? זה הזמן למספר