מחירים מיוחדים | ישירות מהיבואן

מה ההבדל בין כסאות מחשב לכסאות משרדיים?

כשמעוניינים לרכוש ריהוט משרדי האתגר הגדול ביותר הוא לבחור כסא מחשב שעליו נוכל לעבוד במשך שעות ארוכות מול המחשב, כסא שיהיה מספיק נוח ויתאים למבנה הגוף שלנו. ידוע כי כסא שאינו תואם למבנה של הגוף שלנו, יכול לגרום לנו לכאבי גב, עורף וצוואר וכו’.

מה שמאפיין כסאות מחשב הם הנוחות המרבית, ההכלה של הגוף לאורך זמן והתאמה שלהם לכל אבר בגוף של האדם. כסא מחשב מומלץ לבחור במקום מקצועי עם סיוע מהימן שיכוון אתכם לכסא שיתאים לכם ולמידות הגוף שלכם ותוכלו ליהנות מעבודה ארוכה, פרודוקטיבית וללא כל מיחושים.

איך לבחור נכון כסא מחשב?

כסא מחשב הפך עם השנים לכלי עבודה דומיננטי. היום ביחס לעבר, ברוב מקומות העבודה יש שימוש במחשבים, נייחים או ניידים, ורוב הפעולות גם דורשות ישיבה ממושכת מול המחשב. זאת הסיבה שיש חשיבות רבה בבחירה של כסא איכותי לכל מי שיושב עליו שעות ארוכות, ההשפעה של כסא שמאפשר ישיבה ארוכה תשפר הרבה את העבודה של כל אחד, תשפר את הביצועים של כל עובד בלי שיתעייף מהר ובלי שייגרם לו נזק לגב, לעורף וכו’. כמו כן חשוב להתייחס גם לצד העיצובי שבעניין ולמצוא את הכסא הנוח והאיכותי אך גם העיצובי, שמתאים לחלל של המשרד ולשולחן אליו הוא מוצמד. בעבר הבחירה הייתה דלילה יותר, אך היום ניתן למצוא עיצובים רבים לכסאות ובמקביל גם נוחים ואורתופדיים, שמתאימים לכל משרד ומגיעים בשלל גוונים ודוגמאות.

מדוע חשוב לבחור כסא מחשב איכותי?

כפי שהוזכר להלן, חשוב לבחור את הכסא הנוח עבור יצירת סביבת עבודה פרודוקטיבית ויעילה אצל כל עובד וכך למעשה להימנע מכסאות שהם פשוטים שיכולים לגרום לאחר ישיבה ארוכה, למיחושים וכאבים בכל מיני אברים בגוף, להוריד את המוטיבציה של העובד ואף לגרום לו להחסיר מהעבודה בשל כאבים שנגרמים מישיבה ממושכת על כסא מחשב פשוט.

סוגים שונים של כסאות למחשב

כסא עם ריפוד נושם – חשוב לבחור ריפוד שהוא נושם, שימנע הזעה של האדם שיושב עליו, לכן חשוב שהבד לא יהיה סינטטי.

כסאות עם ריפודים ותמיכה לגב – מומלץ שיהיה לכסא ריפוד נוח וכריות תמיכה לגב ולצוואר, כך כל הגוף ייתמך היטב על ידי הכסא וימנע כאבי גב וצוואר לטווח הארוך והקצר.

כסאות עם גלגלים – כסאות שנעים על גלגלים הם מומלצים מאוד כיון שהם מאפשרים להניע את הכסא ממקום למקום בצורה הכי נוחה ללא רחש והפרעה, חשוב לבדוק שהגלגלים איכותיים ויציבים ויש מספיק מרחב לתזוזה של הכסא בחלל.

כסא מתכוונן – רצוי שהכסא יהיה גבוה עם זווית טובה לגב ועם עומק למושב. מומלץ לבחור בכסא שתוכלו לכוון אותו די בקלות מבחינת גובה, זוויות של הגב וכיוון של עומק המושב, כך תוכלו לזכות בישיבה נוחה ובריאה.

https://www.kalnoach.co.il/wp-content/uploads/2023/10/כסא-דגם-יניב-5-scaled.jpg

מאמרים נוספים

קל נוח ריהוט משרדי

איך בוחרים ריהוט משרדי נוח?

מתכננים רכישה של ריהוט משרדי? רוצים להבטיח לעצמכם פריטי ריהוט איכותיים אשר ישרתו אתכם לאורך

כסאות בר למטבחון היי טק

איך מוצאים ריהוט משרדי בלי לקרוע את הכיס?

משפצים או מחדשים את סביבת המשרד? מעוניינים לשדרג את סביבת העבודה המשרדית? זה הזמן למספר