מחירים מיוחדים | ישירות מהיבואן

משדרגים את המשרד עם ריהוט חדש? אל תשכחו כמה פעולות חשובות

בעולם העסקים המהיר והתחרותי, עסקים שונים חייבים להתפתח ולעצב את הסביבה המשרדים בהתאם לצרכים המשתנים של כוח ושיטות העבודה. אחת השיטות האפקטיביות ביותר ליצור סביבת עבודה פרודוקטיבית, יצרנית ויצירתית אשר רואה את העובדים היא לשדרג את הרהיטים.

אם החלטתם ללכת על זה, ואתם בעיצומו של מהפך, כדאי שתזכרו גם את הדברים החשובים הבאים.

כוחה של ארגונומיה: יצירת סביבת עבודה נוחה ובריאה

כאשר אתם משדרגים את הריהוט במשרד, שימו את הארגונומיה בראש סדר העדיפויות שלכם. ריהוט ארגונומי נוח יותר, הוא מחלק את העומס על הגוף וממזער את הסיכון לפציעות עבודה. כדאי להשקיע בכסאות משרדיים מתכווננים אשר ניתן להתאים באופן אישי לתנוחות ישיבה או למבני גוף שונים, מה שיתרום רבות למיקוד ולנוחות של העובדים ויגביר את הפרודוקטיביות שלהם.

אסתטיקה מודרנית: בחירה בעיצובים עכשוויים

סגנון העיצוב של המשרד משפיע המון על האווירה הכללית ועל המורל של העובדים. לעומת זאת ריהוט ישן יגרום לסביבה להיות מעט יותר משעממת וחסרת השראה. אם כבר משדרגים, בחרו בריהוט מודרני בעיצובים עכשוויים ומלוטשים אשר יכולים לשדרג באופן מיידי את האווירה. בחרו ברהיטים אשר ישתלבו בצורה חלקה עם העיצוב הקיים וישקפו את הווייב של החברה. כמו כן צבעים חיים ומרקמים מיוחדים יכולים להפוך את החלל המעוצב להרבה יותר אנרגטי, חדשני ויצירתי.

יצירת סביבה שמקדמת שיתופי פעולה בין העובדים

שיתוף פעולה בין העובדים, נמצא בלב העשייה של כל ארגון מצליח, ולכן עסקים צריכים לעצב את פריסת המשרד באופן שיעודד שיתוף, שותפות ועבודת צוות. צרו פינות עבודה מודולריות, אזורי ישיבה נוחים וחללים אשר יכולים לתרום לסיעור מוחות ופגישות אקראיות בין העובדים. מנגד, עליכם גם לדאוג ליצור חללים פרטיים ומבודדים, לפגישות עם לקוחות, ישיבות צוות ועוד.

אחסון וארגון לייעול והתייעלות

אם כבר אתם משדרגים את המשרד עם ריהוט חדש, עליכם לחשוב מחדש על פתרונות האחסון שלכם. שלבו במשרד פתרונות אחסון יעילים אשר יסייעו לעובדים לשמור על השולחן שלהם מסודר ומאורגן היטב. השקיעו בפתרונות אחסון מתקדמים ונגישים, ועל הדרך שיקלו גם לעבור לאחסון דיגיטלי ולהחזיק במשרד כמה שפחות ניירת, מה שיגרום לחללים להיראות מרווחים יותר.

הדברה ושמירה על מקום עבודה נקי והיגייני

לצד שדרוג הריהוט חשוב גם להתייחס לכל נושא הניקיון כדי להבטיח שמרחב העבודה ישמר אסתטי לאורך זמן. מלבד ניקיון של חברת ניקיון מקצועית, שהוא המובן מאליו, יש להקפיד לבצע הדברה, ואם פיניתם את הרהיטים הישנים זהו זמן מושלם להזמין מומחים שיבצעו הדברה נגד ג’וקים במשרד, לפני כניסת הריהוט החדש. הדברה נגד ג’וקים ושאר מזיקים זו פעולה הכרחית, זה ממש לא נעים להשקיע בעיצוב המשרד ולגלות ג’וקים מתרוצצים בכל מקום, מה שיכול להשפיע על ההרגשה של העובדים, כמו גם על המוניטין של המשרד. נצלו את ההזדמנות לתאם עם חברת הדברה מקצועית אשר תגיע לחלל בעודו ריק, תבצע הדברה ותספק לכם שקט נפשי לתקופה, כך שתוכלו להתחיל באמת עם דף חלק וליצור לעובדים סביבת עבודה נקייה, אסתטית ונעימה.

שדרוג הריהוט המשרדי הוא צעד לקראת משרד מעורר השראה

בזכות הריהוט החדש תוכלו ליצור סביבת עבודה פרודוקטיבית, יעילה ונעימה הרבה יותר לעובדים, מקום שהם יוכלו להתגאות בו. יחד עם זאת, עליכם לבצע גם כמה פעולות נוספות כדי להבטיח שחלל העבודה החדש יהיה בעל השפעה חיובית על העובדים, כמו למשל לדאוג לנוחות שלהם ולא רק לעיצוב ולנצל את הזמן לביצוע פעולות ניקיון, הדברה תיקונים קטנים ואפילו צבע וטייח, כדי באמת להפוך את סביבת העבודה לנוחה ויעילה!

https://www.kalnoach.co.il/wp-content/uploads/2023/10/ישיבות-אובלי-5-scaled.jpg

מאמרים נוספים

קל נוח ריהוט משרדי

איך בוחרים ריהוט משרדי נוח?

מתכננים רכישה של ריהוט משרדי? רוצים להבטיח לעצמכם פריטי ריהוט איכותיים אשר ישרתו אתכם לאורך

כסאות בר למטבחון היי טק

איך מוצאים ריהוט משרדי בלי לקרוע את הכיס?

משפצים או מחדשים את סביבת המשרד? מעוניינים לשדרג את סביבת העבודה המשרדית? זה הזמן למספר