מחירים מיוחדים | ישירות מהיבואן

עוברים משרד? – כך תשמרו על הריהוט המשרדי

במבט ראשון נדמה שהעברת משרדים הוא אירוע פשוט ולא מסובך יתר על המידה. המציאות לעומת זאת היא אחרת ויש לתת את הדעת לפרטים רבים על מנת למנוע עוגמת נפש. הובלת משרד או חברה שלמה היא אירוע לוגיסטי בסדרי גודל שאינם מוכרים לרוב המובילים ולכן כאשר ניגשים למלאכת ההעברה יש לוודא שלצדיכם נמצאים בעלי המקצוע הטובים ביותר שיסייעו לכם לעבור את המעבר בצורה נעימה עם מינימום עוגמת נפש ומקסימום יעילות.

כשניגשים לבחור את החברה שתבצע הובלות משרד יש לקיים תחילה סקר שוק מעמיק ובו להתמקד ביתרונות ובחסרונות של כל חברה. ביטוח תכולה איננו סטנדרט אצל כל המובילים וזהו עניין רגיש ובעייתי, לכן חשוב ביותר לא ללכת שבי אחרי חברה מסוימת רק בגלל מחיריה הנוחים ולזכור שחברה שמכבדת את עצמה משקיעה בלקוחותיה, גם אם המשמעות היא חברה יקרה יותר מחברות אחרות.

העברת ריהוט המשרד

ריהוט משרדי מכיל שולחנות מחשב, כסאות מחשב, דלפקים, מדפים ארונות ועוד. כל אלה חברת ההובלות משרדים תראה מבעוד מועד ותיקח בחשבון את העברתם. אלה יכוסו בניילון עם פצפצים על מנת לשמור עליהם מפני כל שבירה או פגיעה בזמן המעבר עד ליעדם החדש. במקרים מסוימים יהיה צורך במנוף להעברת הציוד וזה שירות שתספק לכם החברה לטובת הובלת משרדים בהתאם לתנאים ולצורך.

אריזה אופטימלית ויעילה

פרט למספור ותיוג הארגזים, ישנם מספר דברים שיש לשים אליהם לב בעת האריזה של ריהוט משרדי. ראשית, יש לזכור כי דברים כבדים מומלץ לארוז בקרטונים קטנים ככל הניתן, זאת מכיוון שמבחינה פיזיקלית, ככל שהקרטון קטן יותר הוא גם חזק יותר. בנוסף, יש לוודא שהקרטונים המסופקים לכם על ידי חברת האריזה הם חדשים וללא קמטים וקרעים. כמו כן, עולה סוגיית אריזת הספרים והקלסרים. על מנת לארוז את אלו מומלץ להשתמש בקרטונים עם דופנות כפולות המפחיתות את הלחץ והמשקל. חפצים שבירים יש לארוז בעטיפות המיועדות לכך כדוגמת נייר בועות או מגבות ועיתונים.

גם העובדים שלכם עוברים

מומלץ ביותר לקיים את ההכנות למעבר כחודש מראש וכמובן לדאוג לניקיון המשרד לפני שמעבירים אליו את כל הריהוט והציוד כגון: ניקוי שטיחים, צביעת הקירות, חיטוי המטבח וכו’. ההכנות כוללות מספר נושאים רגישים וקריטיים, הנושא הבעייתי ביותר הינו אריזת המשרד הפרטי של כל עובד ועובד. מטבע הדברים, כל אחד יעדיף לארוז את חפציו האישיים ולדאוג להם בעצמו. בתור מעסיקים עליכם להקפיד על מתן הנחיות ברורות בנוגע לאריזות ושמירה על קו אחיד. זאת על מנת למנוע תקריות בטיחותיות של העובדים וכן למנוע אובדן של חומרי עבודה. במהלך ההעברה, גורמים רבים יתעסקו במסמכים וניירות, החל מהעובד הישיר, דרך הסבל וכלה במי שיפרוק את החפצים בחדר. לכן, יש להקפיד רבות ההנחיות. בראש פירמידת ההוראות יש לוודא שעל כל ארגז רשום במדויק לאן הוא מיועד ומה הוא מכיל. לכן מומלץ להיעזר בעובדי חברת ההובלה גם בשלב האריזות.

https://www.kalnoach.co.il/wp-content/uploads/2024/01/שולחן-ישיבות-רגל-לוטוס-משופע.jpg

מאמרים נוספים

קל נוח ריהוט משרדי

איך בוחרים ריהוט משרדי נוח?

מתכננים רכישה של ריהוט משרדי? רוצים להבטיח לעצמכם פריטי ריהוט איכותיים אשר ישרתו אתכם לאורך

כסאות בר למטבחון היי טק

איך מוצאים ריהוט משרדי בלי לקרוע את הכיס?

משפצים או מחדשים את סביבת המשרד? מעוניינים לשדרג את סביבת העבודה המשרדית? זה הזמן למספר