מחירים מיוחדים | ישירות מהיבואן

למה כדאי לקנות ריהוט משרדי מספק מורשה של משרד הביטחון

למשרד הביטחון ישנם ספקים מורשים במגוון תחומים. מדובר על תחומי שירותים כמו התקנות, אינטגרציה ותחזוקה. כמו גם תחומים כמו דפוס, שילוח, כח אדם וייצור. למעשה, כמעט בכל תחום משרד הביטחון קונה ומקבל ציוד ושירותים מחברות אזרחיות. משרד הביטחון מחלק את הספקים שלו לשלוש קבוצות:

  • ספק מוכר.
  • קבלן מוכר.
  • מתכנן מוכר לתכנון ולבנייה.

כל אחת מהקבוצות האלו מרכזת ספקים מתחומים שונים. לכל קבוצה ישנם קריטריונים שונים על מנת להפוך להיות ספק משרד הביטחון.

ספק משרד הביטחון של ריהוט משרדי

אחד מהתחומים בהם ניתן להיות ספק מורשה של משרד הביטחון הוא תחום הריהוט המשרדי. כידוע, במסגרת המטרייה הכללית של משרד הביטחון מצויה כמות גדולה מאוד של משרדים. משרד הביטחון, על כל אגפיו השונים, צריך לקבל את הריהוט המשרדי הטוב ביותר על מנת לענות על צרכיו.

על מנת להיות ספק מורשה של משרד הביטחון יש לענות על קריטריונים נוקשים. משרד הביטחון עורך בדיקה מקיפה לחברות שמעוניינות לעבוד כספקיות שלו. החברה צריכה לעמוד בתנאי סף של גודל, איכות ומצב חשבונות מסודר ותקין. רק חברות שעומדות בקריטריונים הנוקשים של המשרד, יכולות לקבל את האישור ולהפוך לספק משרד הביטחון.

היתרונות בקנייה מספק משרד הביטחון

ישנם יתרונות רבים לקנייה של ריהוט משרדי, שולחנות משרד וכיסאות משרד מספק משרד הביטחון. ראשית, מכיוון שהחברה המספקת את הציוד המשרדי עוברת בדיקה מקיפה וצריכה לעמוד בקריטריונים נוקשים של איכות – ניתן לדעת שזוהי חברה אמינה שאפשר לסמוך עליה. בנוסף, מרבית הספקים של משרד הביטחון בכל התחומים נבחרים לאחר קיום מכרז. פירוש הדבר הוא שישנה תחרות על הזכות לספק ציוד משרדי למשרד הביטחון, ורק החברות הטובות ביותר והמתאימות ביותר נבחרות במכרזים אלו.

קנייה של ריהוט משרדי מחברה שהיא ספק משרד הביטחון היא קנייה בטוחה יותר. הקונה יכול לסמוך על כך שהוא מקבל מוצר תקין, איכותי, שיישמר לאורך זמן. מה שמתאים למשרד הביטחון וודאי יכול להתאים למשרדים אשר מעוניינים לקנות פריטים כמו שולחנות משרד וכיסאות משרד. כאשר בוחרים מוצר כמו ריהוט משרדי, לאמינות החברה שקונים ממנה יש משקל רב. ספק של משרד הביטחון לציוד משרדי מחויב לתו תקן, למהירות ולאיכות האספקה של מוצריו. מדובר גם תמיד בחברות שאינן מאוד קטנות, מאחר ומשרד הביטחון עובד רק עם חברות מסדר גודל מסוים.

בנוסף, החברה עוברת בדיקה של החשבונות שלה ושל ניהול תקין. כל זאת מבטיח שחברה שעמדה בקריטריונים היא חברה אמינה ואיכותית. במקרים רבים גם משתלם יותר לעבוד עם חברה שהיא ספק מורשה של משרד הביטחון. מאחר ואיכות המוצרים שהיא מספקת ואיכות העבודה תבטיח אורך חיי מדף רב יותר ותמנע צורך מתחלופה תכופה של הריהוט המשרדי.

https://www.kalnoach.co.il/wp-content/uploads/2024/01/מחיצות-כנף-שלד-פאנטום.jpg

מאמרים נוספים

קל נוח ריהוט משרדי

איך בוחרים ריהוט משרדי נוח?

מתכננים רכישה של ריהוט משרדי? רוצים להבטיח לעצמכם פריטי ריהוט איכותיים אשר ישרתו אתכם לאורך

כסאות בר למטבחון היי טק

איך מוצאים ריהוט משרדי בלי לקרוע את הכיס?

משפצים או מחדשים את סביבת המשרד? מעוניינים לשדרג את סביבת העבודה המשרדית? זה הזמן למספר